Grāmatzīme bookmark_border
remove_red_eye 1615
favorite_border 4
share

Xroom.lv

0,0
query_builder Drīz atversies
attach_money attach_money attach_money attach_money

Kvesta istaba Xroom.lv

 

 

Xroom.lv ir aizraujoša izlaušanās spēle, kuras laikā 2-5 cilvēku komandu ieslēdz istabā un, meklējot apslēptas atslēgas, pavedienus un norādes, jācenšas tikt ārā ierobežotā laika posmā – 60 minūtēs.

 

Xroom.lv izlaušanās spēle sagādās neaizmirstamus mirkļus atzīmējot dzimšanas dienu, vecpuišu/vecmeitu ballīti, korporatīvo pasākumu vai jebkuru citu brīdi, ko vēlaties pavadīt jautrā draugu kompānijā.

 

 

Mūsu kvesti

 

Harijs Poters un slēgtā istaba

 

Kāds no Harija nelabvēļiem viņu ir ieslēdzis slepenajā Cūkukārpas istabā, lai viņš nepaspētu uz šodienas kalambola spēli. Palīdziet Harijam izkļūt no šīs telpas, sekojot zīmēm, atminot kodus un atrisinot virkni uzdevumu. Taču pasteidzieties – pēc stundas sākas izšķirošā spēle, kurā Harijam noteikti ir jābūt, lai Grifindors spētu sakaut Slīdeni.

 

Ceļojums uz Padomju Rīgu

 

Rīga. 1980. gads. Pārpratuma pēc Jūs esat nokļuvuši padomju izlūka kabinetā. Vai spēsiet atšifrēt izlūka mīklu un izlausties? Tas būs interesants un aizraujošs ceļojums pagātnē, sastopoties ar vēsturiskām lietām un notikumiem. Būs aizraujoši gan tiem, kas dzīvojuši šajā laikā, gan tiem, kas par to dzirdējuši tikai nostāstos.

 

Šerloks Holmss un karaliskie dārgumi

 

No karalisko dārgumu glabātuves regulāri pazūd dārglietas. Ļaundaris(i) spēj iekļūt un izkļūt no glabātuves stundas laikā, neatstājot nekādas pēdas. Karaliene un tauera iemītnieki ir izmisumā. Tiek nolemts lūgt Šerloka Holmsa palīdzību.

 

Džeimss Bonds un bankas laupīšana

 

Rēgs no pagātnes Jacek Kosicky Mehiko ir nolaupījis Džeimsa Bonda jaunāko aizrautību Annu Volecky. Viņš draud nogalināt Annu, ja Džeimss Bonds stundas laikā nesagādās viņam vietējā narko barona Hosē Vaskesa dimantus, kas glabājas viņa privātās bankas seifā. Jums jāpalīdz Džeimsam. Šoreiz nav runa tikai par laupījumu, uz spēles ir likta arī Annas dzīvība.

 

Laika mašīna

 

Trakais profesors ir uzbūvējis laika mašīnu, kuru tagad vairs nespēj kontrolēt. Kopīgiem spēkiem ir jāsaprot kā viņu aktivizēt, vai arī mēs visi izgaisīsim.

 

Jūs nokļūsiet citā realitātē, kurā dominē laiks. Profesors būs blakus, lai palīdzētu atrast risinājumu laika mašīnas radītajai katastrofai. Kvestā būs negaidīti pavērsieni un slēptuves, kuras jums ir jāatrod. Leģenda vēsta, ka ikviens, kurš sper soli šajā istabā, izkļūst jaunāks.

 

Kapteiņa istaba

 

Leģenda par sen pazudušo kapteini vēsta, ka viņa istaba ir nolādēta. Klīst baumas, ka neviens nav ticis no tās ārā.

 

Jūsu komanda atrodas veca „jūras vilka” escape – istabā. Viņs pirms daudziem gadiem ir pazudis bez pēdām un aiz sevis atstājis daudz jautājumu. Šķiet, ka tā ir parasta telpa, bet jūs saprotat, ka viņa ir nolādēta un tajā ir paslēpts kaut kas. Kapteiņa mantās ir visādas mīklas, jūsu uzdevums ir atminēt tās, lai varētu izkļūt laukā. Vai spēsiet?

 

Eksperiments

 

Nezināms vīruss strauji izplatās. Jūs esiet brīvprātīgie, kas izlēmuši izstrādāt pretindi pret bīstamo epidēmiju. Taču, ierodoties laboratorijā, notiek kaut kas negaidīts.

 

Nezināms vīruss strauji izplatās un nogalina pilsētas iedzīvotāju lielāko daļu. Daži cilvēki domā, ka šis vīruss ir jauns bioloģiskais ierocis, kas tika izstrādāts cīņai ar valsts nodevējiem, taču nezināmu iemeslu dēļ tas skāris arī citus. Jūs esiet brīvprātīgie, kas izlēmuši noskaidrot taisnību un izstrādāt pretindi pret bīstamo epidēmiju. Iespējams, ka jums nav speciālo zināšanu un prasmju ķīmijā vai bioloģijā, taču jūs arī saprotat, ka neviens cits nav gatavs riskēt. Ierodoties laboratorijā, jūs pamaniet, ka daudziem priekšmetiem nemaz tik vienkārši nevar tikt klāt. Pēkšņi notiek kaut kas negaidīts.

 

Bunkurs

 

Jūs atrodaties vecajā bunkurā kaut kur dziļi zem zemes. Viss būtu labi, ja vien tajā nebūtu paslēpts spridzeklis, kurš pēc 60 minūtēm uzsprāgs. Pasteidzieties, Jums jātiek ārā pēc iespējas ātrāk!

 

Kvesta istabas uzdevumi ir vienkārši, bet veidoti izklaidus, tādēļ tas nedaudz apgrūtina to izpildīšanu. Plaša telpa ar kara tematikas dizainu.

 

Šis kvests piemērots nepieredzējušiem spēlētājiem un ģimenēm ar bērniem.

 

Noslēpumu māja

 

Pamesta māja, kurā kādreiz dzīvoja ģimene. Neviens nezin, kur un kā viņi pazuda, bet Jūsu komandu tas neapstādina. Jūs nolemjat paši visu apskatīt. Cilvēki iet ar līkumu no šīs mājas un klīst baumas, ka tā ir nelabo apsēsta mītne. Tajā jau sen neviens nedzīvo. Kaimiņiem nav ne jausmas, kur ir pazudusi ģimene, kura tajā dzīvoja. Nevienam, kurš ir mēģinājis izkļūt no šīs mājas tas nav izdevies.

 

Bet vai tas Jūs apturēs? Jūsu komandu tas neapstādina un Jūs dodaties tur iekšā.

 

Šis kvests ir sarežģīts un piemērotāks būs regulāriem Escape Room apmeklētājiem.

 

Slepenā istaba

 

Tika nozagts medaljons ar tumšo demonu tajā. Uz jums visa cerība. Ir jāatgriež tas no slepenas istabas.

 

Daudzus gadu ir leģenda par kādu demonu, kurš tika sagūstīts un iesprostots medaljonā. Šis medaljons vienmēr piederējis varenajiem burvjiem. Tomēr kāds ļaundaris nozog medaljonu ar tumšo demonu un vēlas atbrīvot to. Burvjiem ir zināma slepenā istaba, kurā atrodas šis medaljons ar bīstamo demonu, jūsu komandai ir jānokļūst tajā, lai glābtu cilvēcim kamēr nenotika kas ļauns. Šajā istabā valda tumšie spēki un tikai vienas stundas laikā burvji varēs jums palīdzēt un sniget trīs padomus.

Skatīties video

play_circle_outline

Ērtības

airline_seat_recline_normal Galdi un krēsli

Tagi